poniedziałek, 15 czerwca 2015

Omlet z grzankami


Podstawa to pożywne śniadanie, a w tym omlecie jest tyle dobra, ze nie wyjdziecie nienasyceni z domu :)
Jest to kolejna potrawa z serii wspolnego gotowanıa z Emilka z bloga Turcja od kuchni koniecznie sprawdzcie jak omlet przygotowala Emilia :)
P.S dla tych, którzy nie lubią omletów tak jak ja, dajcie się skusić, warto. 
Zawsze przygotowywałam omlet tylko dla domowników i ewentualnych gości a sama nie jadałałam...wyobraźcie sobie zdziwienie mojego męża kiedy z przygotowanej ,,testowej porcji,, zostało mu zaledwie ,,na smak,,. Ten omlet to kolejna potrawa, która zagości u mnie jako faworyt śniadaniowy.






 Składniki:

grzanki z dowolneo pieczywa
łyżka masła
3 delikatnie roztrzepane jajka
1/2 szklanki startego żółtego sera
1/2 szklanki tłustego białego sera (lub lor)
kilka pomidorków koktajlowych
garść pietruszki lub innej zieleniny (robię również z rukolą)
swieżo mielony czarny pieprz
sól

Najpierw przygotowujemy grzanki na patelni lub w piekarniku.
Ja użyłam grzanek, które robiłam do zupy z soczewicy (link poniżej).
Na patelni rozpuszczamy masło, dajemy grzanki, wlewamy jajka wymieszane z serami i odrobiną soli, pomidorki i zielenine. Przykrywamy pokrywką i smażymy do czasu aż sery się rozpuszczą a jajka lekko zetną.
Przed podaniem posypujemy swieżo mielonym pieprzem i ewentualnie posypujemy jeszcze swieżą zieleninką.
Serwujemy na ciepło. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz