wtorek, 5 stycznia 2016

Dip rzodkiewkowy


Szukałam przepisów na dipy, które gdzieś zapisałam ale nie pamiętałam gdzie....ehh, skleroza w tym wieku :D Ten przepis przypomniała mi Malwina z Filozofii smaku, co prawda zwykle robiłam to z twarożkie ale z powodu pośpiechu i braku twarożku w domu zrobiłam tym razem z jogurtem greckim. Podmiana tego składnika wyszła na dobre. Z twarożkiem pozostanie w moim menu jako wersja kanapkowa a z jogurtem będzie sprawdzała sie do innych potraw.


Składniki:

rzodkiewka ostra
jogurt grecki
sól
siwerzo mielony pieprz
oliwa

Rzodkiewki dokładnie myjemy i scieramy na tarce. Kupując wybierajmy ładne rzodkiewki żeby nie trzeba było obierać ze skórki. Cały smak i ostrość rzodkiewki często razem ze skórką ląduje w koszu :(.
Do startej rzodkiewki dodajemy jogurt i pryprawiamy do smaku solą i pieprzem. Schładzamy w lodówce  a przed podaniem posypujemy swieżo zmielonym pieprzem, solą gruboziarnistą i polewamy oliwą.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz